• 07.03.17, 11:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Brändid peaksid personaalse kasutajakogemuse loomist õppima Facebookilt

Hea näide individuaalsest kasutajakogemusest on Facebook – iga kasutaja näeb natuke erinevat “seina”: see mida sa näed, sõltub su eelistustest ja varasemast käitumisest. Kõik brändid peaksid seda Facebookilt õppima, soovitab Kuldmuna üritusturunduse žürii esimees Timo Kiuru.
Brändid peaksid personaalse kasutajakogemuse loomist õppima Facebookilt
TIMO KIURU
Soome experiential marketingi guru Timo Kiuru esineb 16. märtsil Passwordil Kuldmuna paralleelsessioonis. Osalustasu ETKALi liikemele 99 € + km (täishind 129 € + km). Tutvu programmiga www.password.ee ja registreeri end hiljemalt 10. märtsil!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele