Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
38% Eesti elanikest usub UFOdesse
Kui hästi tunned Sina oma kliente? Kas saad aru, mida nad mõtlevad ja millesse usuvad?
Järgmise nädala neljapäeval ja reedel Saku Suurhallis toimuv Eesti suurim turunduskonverents Password 2017 keskendub tänavu just tarbijate mõistmisele ja tarbijakäitumise uurimisele. on ette valmistanud suure hulga huvitavat informatsiooni Eesti tarbijate kohta (muuhulgas tuleb välja, et 38% Eesti elanikest usub UFOdesse ja 6% reptiilsetesse inimestesse).
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.