• 08.03.17, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisikirjad Soomest 8: Kuidas ma Rootsi kunni ära ei tundnud

See oli eelmise aasta sügisel, kui vaatasin televisioonist üht Briti krimidraamat ja nägin sinna vahele reklaami, millest ma ei saanud aru. Reklaamis olid vanem mees ja naine, kes olid külla tulnud ilmselt oma tütre perele. Oli stoiline rootsikeelne dialoog soomekeelsete subtiitritega. Paari tootehinnaga ja lõpus Prisma bränding.
Reisikirjad Soomest 8: Kuidas ma Rootsi kunni ära ei tundnud
Jah, just nimelt Prisma Peremarket. Oletasin, et tegu on nagu ikka mingite väljamõeldud tegelastega. Ja rootsi keel on ju Soomes teine riigikeel. Igatahes jättis see reklaam mulle väga kummalise mulje. Ei rõõmsat õnneperet ega ülevindi humoorikat kärgperet. Midagi vahepealset ja mittekõnetavat. Samas sarjas tuli mitmeid reklaame veel ja ma ei saanud endiselt aru asja mõttest. Kuni jagasin oma nõutust abikaasaga, kes teadis selgitada, et Prisma reklaamis kujutatakse Rootsi kuninglikku peret.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele