Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Agentuuri La Ecwador käive kasvas mullu 70%
Agentuuri La Ecwador auditeerimata käibe kasv oli 2016. aastal 70,35%. 2016. aasta brutokasum oli 560 241 €, mis kasvas võrreldes 2015. aastaga 64,6%.
Agentuuri omaniku ja tegevjuhi Heily Aaviku sõnul on käibe kasv tingitud ettevõtte struktuurimuudatustest, mis annavad võimaluse teha tööd veelgi efektiivsemalt ja pühenduda rohkem kliendi äritegevuse edendamisele.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.