• 17.04.17, 16:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taaskasutus on moes – kuidas esitada vana sisu uues kuues?

“Arvan, et ma ei ole ainus, kes unistab aeg ajalt sellest, kuidas sisu veidi väiksema vaevaga luua. Mõnikord on pea uutest mõtetest tühi, teinekord ei ole lihtsalt aega. See ongi just see hetk, mil üle vaadata oma seniloodud sisu ja anda talle uus võimalus.” Taaskasutamise nippe jagab Brit Mesipuu agentuurist Milos.
Brit Mesipuu
  • Brit Mesipuu
1. Selgita välja oma populaarsemad postitused

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele