Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sisuturunduse seminari esinejatega liitus Brait Pilvik
Tahad teada, kuidas Eesti youtuberitega koostööd teha? Tule 17. mail sisuturunduse seminarile ja kuula, mida räägib nende esindaja Brait Pilvik!
Brait Pilvik Foto: Jake Farra
17. mail korraldab Best Marketing Blissis Best Practice sisuturundusseminari "Professionaalne sisuturundus", kus teise seas esineb sisuloojate kommuuni Creatly tegevjuht ja asutaja Brait Pilvik.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.