• 24.05.17, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea pressireisi saladus: austa ajakirjanikku ja tema aega

PR Strategies OÜ vanemkonsultant ja partner Helena Peterson annab ajakirjas Kaja nõu, kuidas korraldada pressireisi, mis õigustaks ajakirjaniku investeeritud aega ning annaks tulemuse, mis on väärtuslik mitte ainult ettevõttele, vaid ka ajakirjanikule.
Helena Peterson
  • Helena Peterson
Toimetused on viimastel aastatel teinud kulude kokkuhoidmiseks suuri ümberkorraldusi. Ajakirjanike päevad on tihedalt tööd täis ja ettevõtmised, mis viivad ajakirjaniku toimetusest tundideks või terveks päevaks välja, peavad seda kuhjaga väärt olema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele