• 29.05.17, 16:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspert soovitab: Kuidas leida sponsoreid

Suurettevõtted saavad aastas sadu koostööpakkumisi ja sponsorlustaotlusi. Mida tähendab ettevõtte jaoks sponsorlus? Kuidas ettevõtted langetavad otsuse olla sponsor või mitte? Miks on nii, et mõned projektid leiavad toetaja, aga suur osa mitte? Nendele küsimustele vastab Tele2 kauaaegne müügi- ja turundusdirektor Kristjan Seema.
Kristjan Seema
  • Kristjan Seema
Seema sõnul on sponsorluse kui turunduse tööriista idee väga lihtne – eesmärk on kanda toetatava ettevõtmise, organisatsiooni või üksikisiku positiivne kuvand ja head emotsioonid üle sponsori brändile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele