Statistikaameti andmetel on Eestis 120 000 ettevõtet, neist 94 protsenti mikroettevõtted. “Väiksuse tõttu pole neist enamikel väljapaistvaid turundusalaseid teadmisi. See saade on ühiskondlikult vajalik algatus Eesti ärikogukonna teadlikkuse tõstmiseks,” ütles WSI tegevjuht Kristjan Raude.
Eesti esimese audiovisuaalse turundussaate taga on digiagentuur WSI ja produktsioonifirma Propapanda Productions. Saate eesmärk on pakkuda inspiratsiooni ettevõtjatele ja turundusinimestele. Tegijad selgitasid, miks saatesarjaga alustati. “Turundus- ja kommunikatsioonitegevused on otseses seoses Eesti ettevõtete lisandväärtuse kasvuga. Lisandväärtust saab kasvatada mahtudelt, mis võimaldab tootmist efektiivsemaks muuta ning mahte kasvatab turundus, kommunikatsioon ja müük. Hiljuti avaldas Taavi Kotka muret Eesti idufirmade turundusoskuste osas – see probleem on tegelikult märksa laiem,” ütles Raude.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.