• 31.05.17, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turismisektori turundushitid

Mitmed riigid on võtnud turistide meelitamiseks jalad kõhu alt välja ja proovivad klassikaliste reklaamikampaaniate asemel innovaatilisi lahendusi, millest saadav kasu tundub olevat rohkem ideel endal kui reaalsetel tulemustel. Teistmoodi turunduslahendus saab alati tähelepanu. Vaatame, millega on hakkama saanud Rootsi ja Peruu turismigurud ning milliste plaanidega on Eestil kavas turiste meelitada.
Turismisektori turundushitid
Rootsi pani end riigina Airbnb lehele üles” kampaaniaga, siis nüüd on nad pannud terve riigi Airbnb platvormile üles. Sealt võib leida erinevaid paiku koos apetiitsete kirjeldustega, mis kutsuvad turiste Rootsit külastama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele