Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Seekord on vaatluse all 2017. aasta mai ja viis esimest kuud.
- Toomas Leito Foto: Äripäev
Võrreldes 2016. aasta maiga jäi viie juhtiva lehe reklaamimaht eelmise aasta tasemele, moodustades 1193 külge. Käive suurenes 105 tuhat eurot ehk 6%, moodustades 1780 tuhat eurot. Lehtede veebikäive suurenes 20%. Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive suurenes 2%. Lehtede reklaam paberkandjal jäi mullusele tasemele, moodustades 55% kogukäibest (980 tuhat eurot).
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.