Kuldmunal Aasta Agentuuri tiitli pälvinud loovagentuuri Optimist Creative, kommunikatsioonibüroo Optimist Publicu ja Downtown Picturesiga koostöös valminud Elroni kampaania “Lehvita Tiiule” pääses maailma kõige mainekama loovkonkursi Cannes Lions finaali.
“Lehvita Tiiule” kampaania, mis oli aastal 2016. Eestis kõige viraalsem jõulukampaania ning mille videoklippe vaadati sotsiaalmeedias üle 200 000 korra, konkureerib Cannes reklaamifestivalil finaalis alamkategoorias PR - Brand Voice & Strategic Storytelling ning lõvid jagatakse välja juba täna (19. juuni) õhtul toimuval galal. Elroni kampaaniale pakuvad teiste seas konkurentsi globaalsed brändid nagu Heineken, Uber, Ford, Burger King jt.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.