• 28.06.17, 14:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tule 18. oktoobril seminarile "Kuidas turundada Soomes?"

Tallinnast ca 80 km kaugusel asub maailma üks rikkamaid riike, kus elavad meie sugulased ja kelle keelest on meil lihtne aru saada. Samas ollakse seal maal hea eluga harjunud, palgad on kõrged ja kaupade eest saab kõrget hinda küsida. Jah, ära arvasid! Jutt käib Soomest.
Tule 18. oktoobril seminarile "Kuidas turundada Soomes?"
  • Foto: Shutterstock
Ehk siis: meeletult suur ärivõimalus!  Päris paljud Eesti ettevõtted ajavad Soomes äri ja kõik tundub justkui hästi olevat. Aga samas - kui palju on Eesti brände, mis on Soome turul läbi löönud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele