• 03.07.17, 09:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Valio PROfeel proteiinirikaste toodete lansseering

Möödunud aastal tuli Valio välja uue tootesarjaga, mille loomiseks saadi inspiratsiooni turul valitsevatest trendidest: kõrge valgusisalduse ja madala süsivesikutesisaldusega tooted, mis loodud spetsiaalselt (harrastus)sportlastele. Et täpselt tabada neid kriteeriume, mida sportlased toote juures hindaks, kaasati tootearendusse Ott Kiivikas. Uue sarja turuletoomine oli väga edukas ning tooteid hakati poodidest nõudma lausa enne ametliku lansseerimisperioodi algust.
Case study: Valio PROfeel proteiinirikaste toodete lansseering
Olukord turul:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele