• 04.07.17, 11:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuturunduse oluline tööriist: lugude jutustamine

“Selle abil saame sihtgrupis luua emotsioone. Kui kliendid on emotsionaalselt haaratud, oskavad nad end teiega paremini samastada ja mõistavad teie väärtushinnanguid. Selle tööriista mõte on jutustada brändi lugu erinevate kanalite kaudu ning erinevate vahendite ja meetodite abil,” ütleb Erply asutaja ja tegevjuht Kristjan Hiiemaa.
Kristjan Hiiemaa
  • Kristjan Hiiemaa
Lugude jutustamist võib vormistada erinevalt. Selleks võib olla video, pildid või artikkel, mida blogisse riputada. Inimliku mõõtmega sisu arendamine on võtmetähtsusega: tarbijatele jääb informatsioon palju paremini meelde, kui see esitatakse pigem loo kui rea faktide kujul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele