• 10.07.17, 12:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

10 näidet suurepärasest native-reklaamist ja sisuturundusest

Best Marketing International on maailma eri otstest kokku kogunud kümme suurepärast näidet, kuidas teha edukat native-reklaami ja sisuturundust. Lisaks tööde lühikokkuvõtetele oleme omalt poolt juurde lisanud ka praktilised õppetunnid, mis igast näitest kõrva taha panna.
"Heat Map" kampaania
  • "Heat Map" kampaania
1. ‘’Heat Map: HOW SAFE IS YOUR NEIGHBOURHOOD?’’ nupp, mis võimaldas kaardi kasutajatel saada veelgi rohkem infot personaalselt ning lisaks ka juba konkreetse kodukindlustuse pakkumise. Native-kampaania eesmärgid saavutati juba viie esimese päevaga ja kokkuvõttes koguti selle abil kolm korda rohkem nn hot lead’e kui esialgu oodati.:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele