• 12.07.17, 11:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fanta andis oma turundamise noorte kätte

Fanta on Coca-Cola Campany üks tuntumaid brände, mis on võitnud populaarsust noorte seas üle kogu maailma. Sel aastal on värskenenud Fanta pudeli kujundus, visuaalne identiteet, retsept ja kogu turunduskontseptsioon – nimelt on Fanta usaldanud oma turundamise noorte kätte.
Fanta andis oma turundamise noorte kätte
Teismelised on Fanta uude turunduskontseptsiooni kaasatud algusest peale ning nad löövad kaasa lausa Fanta rahvusvahelises turundusmeeskonnas. Neil on võimalus osaleda toote väljapanekutest kauplustes veebikeskkondadeni visuaali loomiseni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele