• 18.07.17, 20:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisikirjad Soomest 13: Pori Sans

Kui viimati kirjutasin Helsingi uuest graafikast, siis nüüd on põhjust vaimustuda Pori linna uuest brändingust. Pori uus graafika kui brändilubadused said valmis eelkõige porilasi nutikalt kaasates.
Reisikirjad Soomest 13: Pori Sans
Pori linn on vast enim tuntud Pori Jazzi poolest. See on toimunud igal suvel juulikuus aastast 1966. Sel aastal olid esinejate hulgas näiteks Herbie Hancock, Jamiroquai, Chaka Khan, Erykah Badu, The Cinematic Orchestra. Soomlastele meenuvad Poriga seoses ka Yyteri liivadüünid, mis on Porist mõne kilomeetri kaugusel. Ja uue ilminguna on Pori nähtav Suomi Areena ehk arvamusfestivali toimumiskohana.) kui reklaamibüroos osalenutena.  Kesklinnas avas uksed reklaamibüroo “Poris-toimisto” ja sinna said tulla kõik huvilised - hea koht brändijuhtidele info jagamiseks ja tagasiside saamiseks. lehtel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele