• 19.07.17, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm silmapaistvat digikampaaniat maailmast

Best Marketing Internationali tiim jälgib rohkem kui 200 maailmas toimuvat digitaalturunduse auhinnakonkurssi. Selle suve kolm lemmikut tulevad Rootsist, USAst ja Austraaliast. Head nautimist!
"Ear Beer" kampaania
  • "Ear Beer" kampaania
1. Norrlands Guld Ljus - "Ear Beer" - Akestam Holst NOA (Rootsi, Guldägget võitja)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele