Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Berliinis asuva KaDeWe kaubamaja 6. ja 7. korrusel paikneb kuulus gastronoomiaosakond – iga foodie märg unistus. Toidule on pühendatud kahe jalgpalliväljaku suurune pind. Siinkohal kaubamajast pisut lähemalt.
KaDeWe
Berliini Kaufhaus des Westens (KaDeWe) ehk lääne kaubamaja kannab endiselt mandri-Euroopa suurima ostukeskuse tiitlit. Wittenbergi platsil kõrguv kapitalistlik tempel on olnud tunnistajaks 20. sajandi Saksamaa paljudele tõusudele ja veel rohkematele mõõnadele. 60 000 ruutmeetril laiuvast kaubamajast on läbi raskete aegade kujunenud lootuse ja külluse sümbol. Et ülaltoodu vähem pompoosselt kõlaks, võtame koos ette lühikese ringkäigu KaDeWe minevikku ja naaseme läbi kaheksa korruse kaubamaja väärikasse olevikku.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.