• 25.08.17, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idea uueks loovjuhiks sai Jaana Kukk

Idea AD loovjuhina asus tööle 17-aastase erialase kogemusega Jaana Kukk.
Jaana Kukk
  • Jaana Kukk
Varasemalt reklaamiagentuuris Newton loovjuhina tegutsenud Jaana Kukk on juhtinud Swedbanki, Farmi, Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, Ergo ning paljude teiste Eesti juhtivate brändide loovkontseptsioonide ja korporatiivsete identiteetide väljatöötamist. ning avatud vaatega erinevate väljundite kasutusvõimalustele. „Jaana energia ja süsteemsus ning võime näha brändi elu pikas perspektiivis on omadused, mis lisavad väärtust nii väljakujunenud stiiliga korporatiivklientidele kui ka uue brändiga tööd alustavatele ettevõtetele. Samuti hindan kõrgelt tema võimekust meeskonnas entusiasmi tekitada ning kliendi vajadusi mõista,“ lisas Liinat. Kaarel Kärner, kes töötasid varasemalt reklaamiagentuuris Zavod.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele