Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Parim sisekommunikatsioon on näost-näkku suhtlus
"Juhtkonnal on väga lihtne on pakkuda oma töötajatele sisekommunikatsiooni pähe numbreid, graafikuid ja andmeid, kuid tegelikult vajatakse lihtsalt vahetut suhtlust," räägib Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsi peaesineja Liam Fitzpatrick. Loe intervjuud!
Liam Fitzpatrick on Londonis elav ja tegutsev sisekommunikatsiooniekspert ja konsultant, kes hetkel igapäevatööna juhib enda kommunikatsioonikonsultantsioonidega tegelevat ettevõtet Working Communications Strategies.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.