Globaalsetest trendidest sotsiaalmeedia turunduses rääkis täna Best Internetil Saksa digiturunduse veteran Irene Waltz-Oppertshäuser. Kokkuvõtte tegi Katariina Roosipuu.
- Irene Waltz-Oppertshäuser Foto: Raul Mee
Täna toimunud Best Interneti sotsiaalmeedia sessioon andis kinnitust, et mujal maailmas maadeldakse samade probleemidega kui meilgi: kuidas luua parimat sisu, kuidas suhtearendust ja müüki hea maitse piiridesse tasakaalustada ja kuidas seda kõike mõõta. Ühte head vastust ei ole, küll aga on mitmeid häid kogemuslugusid ja lahendusi, mida kohe kasutusele võtta.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.