Oktoobris turule tulnud Coop Panga huumorivõtmes teostatud lansseerimiskampaania keskmes on Rahnu saare elanikud, kes räägivad oma igapäevaelust.
Rahnu saar on 15,7 km pikkune saar, kus elab 208 inimest. Saarel elavad erakordsed inimesed, kes tegelevad eriliste asjadega, näiteks asub seal spioonikool ning transpordiks kasutatakse isesõitvaid mootorrattaid. Rahnu saarel avatud Coop Pank teeb saare elanike igapäevaelu lihtsamaks ja mugavamaks.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.