Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Marketingi 2017. aasta loetuim lugu oli seotud uue meedia ja eetikaga
Populaarseimate lugude TOP 10 Best Marketingis aastal 2017. Kõige loetum lugu oli Heily Aaviku "Tahan, et noored teaksid, kes ja miks on kinni maksnud selle, mida ''Padjaklubi tüdrukud’’ sotsiaalmeedias teevad".
Best Marketingi rajaja ja konverentside programmijuht Hando Sinisalu rääkis täna Äripäeva raadios Best Marketingis tänavu kõige enam populaarsust kogunud lugudest ja meediatrendidest:
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.