Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
6.02 seminar: Mida peab iga turundaja teadma uuest andmekaitseseadusest? Põhjalikum käsitlus.
Korraldasime detsembrikuus sel teemal hommikuseminari – huvi oli väga suur, aga palju küsimusi jäi vastuseta, sest aega jäi väheks. Seekord pühendame teemale terve päeva, et kõik küsimused saaksid vastused! Kuupäev: 6. veebruar.
Euroopa Liidu uus andmekaitseseadus EU General Data Protection Regulation (GDPR) on kõige olulisem andmekaitseseadus viimase 20 aasta jooksul – ja see mõjutab otseselt ka Eesti tegutsevaid veebiärisid. Seadus jõustub 28. mail 2018 ja rikkumiste eest ootavad teid ees kopsakad trahvid.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.