Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Milline oli aasta meeldejäävaim turundustegu 2017? (I osa)
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, Sustinere strateeg Marko Siller, Balteco turundusdirektor Merje Sumberg ja Digiekraanid tegevjuht Priit Pedanik.
Ametliku Aasta Turundustegu 2017 valib konkursile esitatud tööde põhjal ekspertžürii. Turundustegu 2017 finaliste näeb Password 2018 laval 28. märtsil Nordea Kontserdimajas.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.