Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kantar Emori uuring: Mõnusaim tunne jääb raamatupoest
Pidevalt kauplustes käies tekib meil nii häid kui halbu emotsioone, ent kust lahkub kunde kõige rõõmsamana? Kantar Emori värskest uuringust selgub, et mõnusaim tunne jääb raamatupoest.
Täna hea teeninduse juhtimiskonverentsil esinenud Kantar Emori uuringueksperdi Kersten Jõgi sõnul mõõtis uuringufirma klientide kogemusi erinevates kauplustes ja pani paika parimate emotsioonide pingerea.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.