• 16.03.18, 09:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtekorralduse Auhind 2017 võitjad: „Papsiga kodus“ ja „Elu pensionäri kingades“

Eesti Suhtekorraldajate Liit valis 2017. aasta parimaks avaliku sektori projektiks Sotsiaalministeeriumi kampaania „Papsiga kodus“ ning parimaks erasektori projektiks SEB pensionivlogi „Elu pensionäri kingades“.
Suhtekorralduse Auhind 2017 võitjad: „Papsiga kodus“ ja „Elu pensionäri kingades“
PASSWORD 2018
Võitjaid autasustatakse 28. märtsil Passwordi auhinnagalal: www.password.ee 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele