Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Suhtekorralduse Auhind 2017 võitjad: „Papsiga kodus“ ja „Elu pensionäri kingades“
Eesti Suhtekorraldajate Liit valis 2017. aasta parimaks avaliku sektori projektiks Sotsiaalministeeriumi kampaania „Papsiga kodus“ ning parimaks erasektori projektiks SEB pensionivlogi „Elu pensionäri kingades“.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.