Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Prisma uus turundusjuht on Liina Pärlin
Selle nädala esmaspäevast alustas Prisma Peremarketi turundusjuhina tööd Liina Pärlin.
Liina räägib oma taustast: ”Olen tegutsenud turundusmaastikul alates 2002.a. Turunduskärjäär algas Reval Hotelligrupis turunduse projektijuhina ning alates 2012. aastast olin seotud Unique Hotels Grupiga - kõigepealt turundusjuhi ja viimastel aastatel turunduse- ja müügidirektorina.”
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.