• 20.04.18, 10:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Citibank heategevuse kaudu oma puutevaba maksekaarti promos

Samal ajal, kui ilmavalgust näevad uued maksetehnoloogiad, kipuvad korjanduskampaaniad olema kinni jäänud minevikku. Vana hea korjanduskast kohalikus toidupoes on tõenäoliselt jätkuvalt kõige levinum meetod. Kuid mis saab, kui innovatiivne pangandus ühildub pro-bono maailmaga? Case study: Bela Fund, Mastercard, Citibank & Publicis Russia “Puutumatud”.
Kuidas Citibank heategevuse kaudu oma puutevaba maksekaarti promos
Bulloosse epidermolüüsiga (epidermolysis bullosa) sündinud lapsed kannatavad äärmiselt haruldase ja hetkel veel ravimatu haiguse all, mis muudab nende naha sedavõrd hapraks, et isegi kõige õrnem puudutus põhjustab väljakannatamatut valu. Butterfly Children Charity Foundation (BELA) fond püüab aidata Vene perekondi, kus elab selle geneetilise haigusega laps. Osana „Help with a Touch” (tõlk. aita puudutusega) kampaaniast pöördus BELA pro-bono  rahastus- ja teadlikkuskampaania läbi viimiseks loovagentuuri Publicis Russia poole. Saades kaks finantsteenuste hiiglast (MasterCard ja Citibank) pardale, töötas Publicis välja innovaatilise välimeedia lahenduse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele