Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Standardi brändijuht on Kairi Pops
Standardi brändijuhi ametikohal alustas esmaspäeval tööd Kairi Pops, kellel on laialdaselt kogemusi erinevates sektorites turunduse juhtimisel ja koordineerimisel.
Tegu on Standardis äsja loodud ametikohaga, millega soovitakse saavutada AS Standardile selgem kuvand ja täiustada brändi. "Mul on suur au niivõrd olulisel ja pikaajalisel ettevõttel brändi arenduses kaasa rääkida ja oma mõtteid ning ideid rakendada", ütles Kairi Pops.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.