• 28.05.18, 10:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestist saadeti Cannes Lionsile 12 tööd

Eestit esindab 65. korda toimuval maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions tänavu 12 tööd, esitajateks Identity, Optimist, Tabasco ja Zavod BBDO. Hoiame pöialt!
Cannes
  • Cannes Foto: Shutterstock
Identity saatis võistlustulle 2 tööd, Optimist 4, Tabasco 2 ja Zavod BBDO 4.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele