• 05.06.18, 14:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seminari slaidid: Circle K kogemuslugu: Praktilised sammud, et olla valmis GDPR-iks

Tutvu Circle K turundusdirektori Diana Veigeli ettekandega, kus ta annab GDPR-i osas nõu suurettevõtte vaatenurgast.
Seminari slaidid: Circle K kogemuslugu: Praktilised sammud, et olla valmis GDPR-iks
Diana Veigel on töötanud Statoilis (nüüdne Circle K) erinevatel turundusega seotud ametikohtadel üle 8 aasta, enne seda oli Fazer Eesti müügi- ja turundusjuht. Tal on turunduse magistrikraad TTÜ-st.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele