Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Efektiivse projektijuhtimise 5 põhimõtet
Tööhaldustarkvara Scoro asutaja ja juht Fred Krieger jagas BalticBest 2018 konverentsil nõu, kuidas tööd tehes vähemaga rohkemat saavutada. Tema kogemuse järgi tagavad efektiivsuse just need viis põhimõtet.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.