• 06.09.18, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kasvada Baltikumis aastal 2019

BalticBest 2018 arutelupaneelis osalesid Ranno Pajuri Teliast, Sven Nuutmann Eesti Meediast, Asta Margeviciene Swedbankist ja Anna Celmiņa DDB Latviast. Nad jagasid turundajatele nõuandeid ja nippe aastaks 2019.
Kuidas kasvada Baltikumis aastal 2019
  • Foto: Marko Mumm
Leia tasakaal lühiajaliste tegevuste ja strateegilise brändikommunikatsiooni vahel

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele