Mis on suurim erinevus koostöös Eesti ja välisturgude (nt Saksa, UK või teised) klientidega? ligipääs ääretult lihtne ja turundustegevust peab analüüsima siiski kompleksselt - lisaks ökonomeetriale tuleb kasutada digikampaaniate analüütikat, Google trende, reaalaja müüke ja muid kättesaadavaid andmeid. Eestis on ökonomeetria vähese kasutamise taga ilmselt eelkõige kõrge hind, mis aga ei saagi meetodi kompleksust arvestades olla madalam ja on kindlasti ka õigustatud, arvestates selle potentsiaalset mõju äritulemustele. kontseptsioon, mis sisuliselt tähendab tarbijaga emotsionaalse ühenduse tekitamist läbi kultuuri, relevantsete kommunikatsiooni lahenduste ning sisu loomise (katvuse ja GRP-de asemel). Selle valguses, lähtudes minu praeguse kliendi LEGO vajadustest, huvitavad mind väga nn “kultuurilised kokkupõrked” (
"cultural collisions") ehk põnevad ja ootamatud kultuurilised partnerlused brändide vahel, millest võidavad nii brändid ise kui tarbijad. Heaks näiteks on
koostöö LEGO ja Turkish Airline’s vahel, mis on eriti aktuaalne enne uue LEGO filmi kinoekraanidele jõudmist järgmisel aastal, või
LEGO ja Bugatti ühine kampaania, mida olen ise hiljuti lansseerinud. Sellised kampaaniad muutuvad kultuuri osaks ja kultuurile ei saa
"adblocki" panna.