• 04.10.18, 09:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coop Pank: Hindame “hate or love” lahendusi

Aasta tagasi oktoobris loodi uus kodumaine Coop Pank, mille turuletoomist hinnati kevadel nii Turundusteo peaauhinna kui ka mitme auhinnaga Kuldmuna ja Balticbest konkursil. Coop Panga kommunikatsioonijuht Tiina Tali räägib esimese aasta väljakutsetest ja panga turundamisest.
Tiina Tali
  • Tiina Tali Foto: Ardo Kaljuvee
Kuidas esimene tegevusaasta Coop Pangal läks?” lahendusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele