Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Facebook tunnustas airBalticut ja Mediabrands Digitali
Sel nädalal avaldas Facebook Baltikumi esimese eduloo, mis kajastab airBalticu tulemuste kasvatamist läbi uuenduslike reklaamivõimaluste. See on suur kompliment ka kogu Eesti digimaastikule.
Digitaalmeedia agentuur Mediabrands Digital kasutas pilootprojektina regioonis esimesena selliseid Facebooki võimalusi, mis pole tänaseni ametlikult kättesaaadavad.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.