• 01.11.18, 19:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paul Boag: veebitekst ei tohi olla corporate bullsh*t

Econsultancy koolitaja ja Boaggworksi partner Paul Boag rääkis konverentsil Best Internet 2018, millised on veebi optimeerimise tehnikad, mis reaalselt töötavad. Ta tõi palju elulisi näiteid, kuidas kehv veeb konversiooni asemel potentsiaalse kliendi hoopis eemale tõrjub. Esitlusest tegi kokkuvõtte turundaja Mihkel Külaots.
Paul Boag
  • Paul Boag Foto: Marko Mumm
Tavapäraselt on veebilehe elutsükkel umbes selline: kellelgi tuleb idee, et tuleks uus veebileht teha, eelarvest eraldatakse kindel summa, määratakse projektimeeskond ja otsustajad, leitakse vajadusel veebitegija ja ühel hetkel ongi uus veebileht lansseeritud. Ja jääb selliseks nagu ta on... väga pikaks ajaks. Tegelikult lehe lansseerimisel alles õige töö veebilehe optimeerimisega algabki. Nii sisu, ülesehitust kui ka väiksemaid detaile tuleb jooksvalt täiendada, parendada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele