• 15.11.18, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajakirja Jana peatoimetajaks saab Darja Saar

Novembri viimasest nädalast on venekeelse naisteajakirja Jana peatoimetaja Darja Saar, kes toob endaga kaasa ka uue toimetuse.
Ajakirja Jana peatoimetajaks saab Darja Saar
  • Foto: ERIK PROZES
“Mul oli suur rõõm vastu võtta Ekspress Meedia pakkumine asuda Jana peatoimetajaks ja alustada koostööd Eesti ühe kõige kiiremini areneva meediaorganisatsiooniga. Ootan huviga, kuidas saan oma seniste kogemustega aidata kaasa populaarse ja armastatud ajakirja arengule. Loodan väga, et meil õnnestub koos teiste Ekspress Meedia väljaannetega, eriti RusDelfiga, mitte ainult senist positsiooni hoida, vaid ka auditooriumi kasvatada ning saada uutele tellijatele ja lugejatele oodatud kaaslaseks,” lausus Darja Saar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele