Novembri viimasest nädalast on venekeelse naisteajakirja Jana peatoimetaja Darja Saar, kes toob endaga kaasa ka uue toimetuse.
“Mul oli suur rõõm vastu võtta Ekspress Meedia pakkumine asuda Jana peatoimetajaks ja alustada koostööd Eesti ühe kõige kiiremini areneva meediaorganisatsiooniga. Ootan huviga, kuidas saan oma seniste kogemustega aidata kaasa populaarse ja armastatud ajakirja arengule. Loodan väga, et meil õnnestub koos teiste Ekspress Meedia väljaannetega, eriti RusDelfiga, mitte ainult senist positsiooni hoida, vaid ka auditooriumi kasvatada ning saada uutele tellijatele ja lugejatele oodatud kaaslaseks,” lausus Darja Saar.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.