Novembri viimasest nädalast on venekeelse naisteajakirja Jana peatoimetaja Darja Saar, kes toob endaga kaasa ka uue toimetuse.
“Mul oli suur rõõm vastu võtta Ekspress Meedia pakkumine asuda Jana peatoimetajaks ja alustada koostööd Eesti ühe kõige kiiremini areneva meediaorganisatsiooniga. Ootan huviga, kuidas saan oma seniste kogemustega aidata kaasa populaarse ja armastatud ajakirja arengule. Loodan väga, et meil õnnestub koos teiste Ekspress Meedia väljaannetega, eriti RusDelfiga, mitte ainult senist positsiooni hoida, vaid ka auditooriumi kasvatada ning saada uutele tellijatele ja lugejatele oodatud kaaslaseks,” lausus Darja Saar.
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.