• 15.11.18, 14:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas kasutada See-Think-Do-Care mudelit digiturunduses

10-aastase kogemusega digiturunduse strateeg ja koolitaja Taavi Raidma jagab selgeid juhiseid, kuidas digikanalite toel müüki kasvatada.
Originaal pärineb veebilehelt https://www.searchsignals.nl
  • Originaal pärineb veebilehelt https://www.searchsignals.nl Foto: Erakogu
"Alati tuleks alustada 4 olulisest küsimusest – mida me müüme, kellele me seda müüme, milliseid kanaleid me kasutame ja milliseid tulemusi mõõdame ehk mis on eesmärk. Pealtnäha lihtsad küsimused, kuid tegelikult väga suure kaaluga. Vahel müüakse väga ägedat toodet, aga kahjuks valedele inimestele, näiteks kutsutakse teenusega liituma juba olemasolevaid kliente või pakutakse naistele mõeldud tooteid meestele. Mõõtmisele keskendutakse kõige vähem, kuigi see on üks olulisemaid samme. Miks? Kui me teeme head tööd, aga mõõdame vale asja, siis kukume kiiresti läbi,“ ütleb Taavi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele