Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tööandja brändingu reegel nr 1: näita asju nii, nagu nad tegelikult on
Talenti ei meelita ei palk ega igav töökoht, rääkis intervjuus Belgia tööandja brändingu ekspert Johan Driessens, kes soovitab kõikidele oma klientidele näidata asju nii, nagu need on.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.