Omniva turunduse ja e-kanalite osakonna juhataja Katre Uibomäe toob välja 7 huvitavat tähelepanekut turunduse vallas, mis jäid tema jaoks kõlama novembri alguses toimunud Web Summiti konverentsil.
Web Summit oli segu konverentsist ja messist, kuhu sel aastal kogunes 70 000 osaleja üle kogu maailma. Kohal olid hiiud nagu Google, Apple, Samsung, Microsoft jt. Antud ürituse suurim võlu oli saada 3,5 päevaga ülevaade kuhu maailm liigub, mis on teemad, millega ettevõtted ja brändid tegelevad, mis on fookuses ja kaugel nendega ollakse. Teemad katavad endas laia teemakäsitlust alates digitaalne turvalisus, võltsuudised kuni robotite, AI ja VR-ni välja, kattes valdkondadest nii tervishoid, autotehnika kui ka näiteks muusika ja kõike, mis sinna vahepeale jääb.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.