• 30.01.19, 18:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KUULA: Agentuuri projektijuhi roll kliendi jaoks

Agentuuri pikaajaliseks eduks on oluline anda klientidele, mida nad soovivad ja ootavad, mitte seda, mida agentuur suudab neile müüa. Edukas projekti kaasamine sõltub vabast ja läbipaistvast infovahetusest.
KUULA: Agentuuri projektijuhi roll kliendi jaoks
Külas on La Ecwadori tiimijuht Mairi Talving, küsib Jekaterina Molotkova.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele