Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundaja edukus sõltub andmetest, mitte egost
Turundustööstuses on palju jama. Andmepõhine lähenemine aitab jama vähendada. Isegi stand-up koomikud kasutavad parimate naljade välja selgitamiseks A/B testi, väidab oma intervjuus Passwordi esineja ja konsultatsioonifirma +ANDERSEN & ASSOCIATES asutaja Vidar Andersen.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.