• 27.02.19, 10:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisuturunduse suurimad komistuskivid

Best Marketing Internationali asutaja ja juht Hando Sinisalu tegeleb pidevalt erinevate reklaami- ja turunduskonkursside monitoorimise ja analüüsimisega, mistõttu on ta puutunud kokku ka nii mõnegi prohmakaga. Ta jagas meiega sisuturunduse põhilisi komistuskive ning ideid, kuidas üldlevinud vigu vältida.
Hando Sinisalu
  • Hando Sinisalu Foto: Raul Mee
Kuigi alatasa räägitakse sellest, et igal ettevõttel peab olema oma lugu, millega eristuda, leiab Sinisalu, et väga sageli ei mõisteta, mida see üldse tähendab, et ettevõttel on oma lugu. „Võtame näiteks väikese pagarikoja. Sul on kaks võimalust, kas olla tavaline pagarikoda ja öelda, et me küpsetame ka leiba nagu kõik teised või eristuda teistest ja öelda, et minu vanaisa küpsetas Siberis leiba. Oleme taastanud tema Siberiaegse pagarikoja, sest tahame, et leib, mis aitas inimesi sel raskel ajal, elaks veel sajandeid“. Ta lisab, et enda nimetamine turu kõige soodsamaks ei ole kindlasti lugu, see on väga lihtsasti kopeeritav väärtus ja alati tuleb keegi, kes teeb veel odavamalt. „Kui sa oled aga ainuke, kes küpsetab oma leiba Osmussaare kaerast, siis on sind juba raske kopeerida. Lugude olulisusest saab hästi aru kui mõelda T-särkidele, üks on tavaline T-särk ja teine Nike T-särk. Viimane on kordades kallim, sest sellega käib kaasas lugu. Muud objektiivset vahet seal ei ole, sest mõlemad tulevad samast vabrikust.“

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele