• 06.03.19, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa kõige kiiremini kasvava ettevõtte edu saladus on kliendi mõistmine

Eesti suurimal turunduskonverentsil Password esinev toidu kojutellimise mobiilirakenduse Deliveroo turundusjuht Alice ter Haar rääkis, et nende jaoks on väga oluline mõista kõiki oma klienti, et äri edukalt kasvatada.
Euroopa kõige kiiremini kasvava ettevõtte edu saladus on kliendi mõistmine
Passwordi konverentsi teema on kasv läbi turunduse. Deliveroo on olnud Euroopas kõige kiirema kasvuga ettevõte, milline roll on turundusel selles olnud?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele