Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Selgusid Kommunikatsioonitegu 2018 finalistid
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit avalikustas Kommunikatsioonitegu 2018 finaali jõudnud projektide nimed ja nende tegijad.
Kommunikatsioonitegu 2017 võitjad Foto: Marko Mumm
21. märtsil kell 14.00–16.00 on turundussündmuse Passwordi laval Kommunikatsioonitegu 2018 finalistide paneel, kus esitletakse kõiki konkursi finaali jõudnud projekte ja kampaaniaid. Võitjad kuulutatakse välja sama päeva õhtul Passwordi galal.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.