Kuldmuna konverentsil esines Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson, kelle jutust näis, et generatsioon Z on kamp ingleid. Mulle kui selle generatsiooni liikmele tegi see head meelt, kirjutab Liisa Kivirähk.
Me toitume tervislikumalt, joome vähem ja arvame, et edukuse tähtsaim näitaja ei ole raha. Seda nõuame ka brändidelt: tahame, et firmad ei teeks tööd ärilise kasu nimel, vaid kõrgemate eesmärkide ja väärtuste. Me sorteerime prügi ja protestime kliimasoojenemise vastu. Aga ometi, küsimusele, kas ollakse nõus tegema oma mugava elu nimel järeleandmisi, et keskkonda säästa, vastavad alla poole (46%) noortest jaatavalt. Seega tekib kahtlus, et äkki on kõik need üllad väärtused vaid puhas näivus ja silmakirjalikkus.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.